För dig ffelicia

Bloggar på kommando . Vet inte riktigt vad jag ska skriva om .
har hänt rätt mycket dom senaste dagarna .
Fredags : Skolan var rätt rolig mot vad den brukar , piercade mig , eller elin piercade mig . Satan vad nöjd jag är . Fast var skit läskig vart alldeles snurrig efter . Och mor blev rätt arg (förlåt) Men är så himla sjukt nöjd så kommer inte ta ut den för alla pengar i världen ( om jag inte får över 100000 heh ) Sen efter skolan drog jag in till motala med Elin och Matilda , vi åt kina mat grymt gött . Men det är grymt svårt att förstå lesbande kineser ( inget illa menat men ) Kunde inte hålla mig från skratt . Sen gick vi på stan Köpte Ögonskugga och lite annat .

Och idag har det inte hänt alls mycket , har för det mesta sovit målat och suttit vid datorn , kollade också på filmen " the run aways " fett bra . skulle lätt vilja ha deras liv . Var lite forever alone den här lördagen , skulle ju förfabian vart bullkalas hos oskar , men så blev det inte . fu .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback