I can live without u but without u i'll be miserable


Kom nyss hem o nu sitter jag och lyssnar på felicias spotify lista , hon har så bra musiksmak . Kan va för vi var med varandra så mycket så vi börja lyssna på samma musik , saknar den bruden något ganska enormt . Men träffar henne imorgon . Det blir säkert super . Men förmiddags var det skola , skola är tråkigt . Oså glömde jag ta hem spanska läxan , det går bra nu . Men jag äger på spanska så det går säkert as bra ändå , eller ? Kommer säkert på någon bra ursäkt . onu så ska jag finna min ork till att städa rummet men finner den inte , mor ger ändå inget bra argument om varför jag ska städa så det kan lika gärna va stökigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback