In all your fairy tales how did the prince say he loved you?.✄


Geraldine said"I love you THIS much" but she had short arms.☁
TJENIS PENIS , jag är jätter arg på min mor , som faktist lovade att jag skulle få pierca mig idag , men nnänänänä det gjorde jag aldrig , så nu lova hon att jag skulle göra det imorgon istellet , vet inte om jag litar på en till 100% . Men det är faktist taskigt att ge mig drömmar o förhoppningar o sedan bara KROSSA dom , drömmar av glas...kras . Skoldagen var enormt mycket slöseri på liv . Lärde mig inget nytt och det var inte direkt någon höjdpunkt på dagen , allt var bara det vanliga som de brukar vara . 


Kommentarer
M* säger:

Hoppas du haft en bra start på veckan!

2011-11-21 | 20:42:47
Bloggadress: http://ILROMANISTA.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback