dom har molnen i famnen, men du skriver ord som mord i handen.


ojoj vad dålig jag har varit på att blogga , men nu har vi iallafall påsklov .
yeeaayyiyiayeiayeiayieyaieyaiey njuter av den tiden jag har ifrån skolan , dem senaste dagarna har jag haft det almänt härligt . Vart lite på bio idag såg jag the hunger games , skit bra film men lever inte riktigt upp till boken . och igår såg jag den nya american pie , vart lite besviken på den också med tanke på att dem andra american pie har varit så grymt azm  . oså har jag gjort något riktigt busigt som jag inte tänker säga försen morsan vet om det xd , hon läser min blogg ibland . Mor om du ser detta så älskar jag dig .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback