Stefan , du var mitt allt


gick in på arkens zoo idag , och såg världen vakraste varelse . Det var stefan , dvärghamstern stefan . Ord kan inte beskriva vad jag tänkte när jag såg han för första gången , stora svarta ögon gjorda för att drunka i . Var tvungen att ha honom så jag köpte honom . Han var värd alla pengar i världen men receptionisten förståd inte det så den underbaraste varelsen kostade endat 95 kr . Åkte hem med honom och hade den underbaraste tiden i mitt liv , men han försvann , jag saknar dig stefan jag saknar våra minnen . Du betyde så mycket för mig stefan kan inte förställa mig hur livet kommer bli utan , kan inte tro att det som har hänt är sant , det får inte vara över . Du var allt för mig stefan . Vi delade något specielt , att du är borta ger mig en känsla av att mitt liv är slut . åh stefan .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback